TAK.RU

Правила продажу трафіку.

Сторінка з блоком силок  повинна містити якийсь контент (осмислений текст). Сайт має бути прийнятним чином оформлений. Блок посилань не повинен
 встановлюватися на порожні сторінки, де немає нічого, окрім самого блоку заслань. У сервісі не можуть брати участь сайти, що складаються з єдиної сторінки.
 Всі сторінки, на яких знаходиться блок заслань, мають бути оснащені зовнішньою системою статистики, здатної продемонструвати походження трафіку на сайті з
 вказівкою сторінок, що посилаються, переходів з пошукових систем і використовуваним в запитах ключовим словам. Рекомендується установка liveinternet.ru,
hotlog.ru
або їх аналогів.

 

Доступ до статистики має бути відкритий. Лічильники і топи не є відповідною заміною повноцінній статистиці. Доля відвідувачів з Росії і СНД повинна складати
 в трафіку не менше 50%. Допускається продаж трафіку з сайтів, орієнтованих на національну діаспору з інших регіонів світу. Основною мовою таких сайтів (або
 розділів, де встановлений блок заслань) в будь-якому разі має бути російський, український, білоруський, болгарський або інша родинна мова. Забороняється
масова розсилка окремих заслань рекламодавців по чатах, форумах, IRC-каналам, мессенджерам типу ICQ, в електронній пошті, на дошках оголошень і так далі При
 цьому немає обмежень на публікацію блоку заслань в стандартному вигляді на власному сайті користувача з чатом або форумом. Відносно партнерського заслання
самого сервісу (див. партнерську програму) діє лише одне обмеження: не можна використовувати СПАМ.

 

Реклама в чатах, форумах, блогах, на дошках оголошень, в будь-яких підписах і так далі вітається. Оплачуються лише природні переходи по рекламних засланнях.
 Забороняється вводити відвідувачів сайтів в оману, приховувати текст заслань. Забороняється будь-яке штучне збільшення кількості переходів, включаючи
прохання покликати на рекламі. Використання яких-небудь скриптів, що автоматизують процес переходу по засланнях (включаючи автосерфінг і тому подібне), є
найгрубішим порушенням. При виявленні навіть спроби такої автоматизації користувач відразу втрачає можливість користуватися сервісом. Реквізити користувача
мають бути достовірними. На вимогу адміністрації сервісу користувач повинен надати зображення сторінок свого паспорта, що сканують. Вік учасника сервісу
повинен дозволяти йому здійснювати операції по покупці-продажу трафіку. Власник майданчика не повинен сам переходити по рекламних засланнях, розміщених на
його сайті. Допускаються лише рідкі разові кліки на засланнях для перевірки працездатності коди і того факту, що абсолютно всі переходи по засланнях фіксують
ся. Власник майданчика має право лише на перевірку і періодичний контроль. Якщо з сайту користувача здійснюються не разові переходи, то розподіл переходів
за часом доби повинен відповідати середній активності користувачів за узагальненою статистикою всіх сайтів. Власник майданчика повинен сам поклопотатися про
доказ причин всіх сплесків, які мали місце протягом доби. Рекламодавці мають можливість оспорити кожен перехід на свій сайт, зі своєї статистики кликов вони
 бачать, звідки і коли до них прийшов кожен з відвідувачів. Оскільки на деяких сайтах існують розділи, доступні лише зареєстрованим користувачам цих сайтів,
 блок заслань повинен також відображуватися на сторінці, яка з'являється, коли незареєстрований відвідувач намагається поглянути сторінку закритого розділу.
 Ця сторінка може бути формою для реєстрації або повідомлення про помилку. Сторінка повинна відповідати всім пунктам даних Правил. Трафік, що йде з
рекламних майданчиків, автоматично аналізується ПО. Кілька разів в добу перераховуються спеціальні індекси якості трафіку. Поточні оцінки можна побачити
внизу сторінки "Мій баланс". При зниженні характеристик трафіку на сайтах користувача можуть з'являтися лише низькооплачувані заслання. Крім того, до
чергового перерахунку індексів сервісом може бути понижена доля, що отримується майданчиком від вартості кліка, із стандартних 75% до 50%. При поліпшенні
ситуації все повертається в нормальний стан автоматично. Користувач не повинен реєструвати більш одного акаунта в сервісі Tak.Ru. При виявленні модераторами
 декілька акаунтів всі вони можуть бути видалені без попередження. Сервіс може повернути гроші за серію кликов назад рекламодавцям, обмежити можливості
аккаунта користувача або відмовити користувачеві в обслуговуванні без пояснення причин. Багаточисельні звернення до модераторів в спробі оспорити прийняте
ними рішення самі по собі можуть бути причиною закриття аккаунта і відмови в обслуговуванні.